הרצוג תקף: "הקמת קרקס, ממשלת חטוף כפי יכולתך"

    שלום בידרמן No Comments on הרצוג תקף: "הקמת קרקס, ממשלת חטוף כפי יכולתך"
    21:45
    08.05.24
    נתי קאליש No Comments on עדות אישית: "הרב משה הלל אמר בביטחון: תעלו למירון בשמחה רבה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר האופוזיציה ח"כ יצחק הרצוג נאם הערב נאום תקיף במליאה במהלך הצגת הממשלה. "יום השבעת ממשלה חדשה הוא בדרך כלל יום חג לדמוקרטיה ולמדינה. לצערי היום איננו יום חג ושמחה. העם מביט בממשלה זו אינה הממשלה שהעם רצה וגם לא הממשלה שחצי העם רצה. השותפים הטבעיים כייסו אותך. הקמת קרקס. ממשלת חטוף כפי יכולתך, על חודו של קול. למטרה אחת – שתמשיך ותשרוד בכיסא ראש הממשלה. זו ממשלה בלי חזון, בלי קווי יסוד אמיתיים, בלי תוכנית עבודה, בלי תקווה".

    הבחירות מאחורינו. נותרנו לאסוף את השברים. מופע ההיסטריה שלך ביום הבחירות לא יישכח. הסתה והמדנים כנגד 20% מאזרחי המדינה יישארו צלקת מבישה. השמעת דברים שאסור לראש ממשלה לומר לאזרחי ישראל. התנצלת מהפה ולחוץ. מההדר הבית"רי לא נותר רגב על רגב. זאב ז'בוטינדקי היה מתביישים מנחם בגין. ניצחת בכל מחיר והקמת ממשלה בכל מחיר, הכל כדי שתישאר על הכיסא עוד ועוד ועוד ואחריך המבול".

    ח"כ הרצוג פנה לכחלון "שים לזה סוף כבר בהתחלה".

    עוד אמר: "אם תרים יד על בג"ץ תמצא אותי מולך ומחנה גדול מאחורי. אם תרים יד על התקשורת שבגין שמר על עצמאותה, תמצא אותי מולך ואם תרים יד על מיעוטים ותדבר אליהם כפי שדיברת לפני פתיחת הקלפיות, לא ניתן לך לפגוע במורשת הנביאים".הקמת קרקס. ממשלת חטוף כפי יכולתך



    0 תגובות